منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]

منتدى صحاب بجد


 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
أرجو من السادة الأعضاء الكرام سرعة التوجه إلى منتدانا ونرجع تاني زي الاول وشكرا ...... moga mega
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
رايكم فى استايل وشكل المنتدى
 جامد
 متوسط
 مش كويس
 محتاج تظبيط
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mộġā Mễğă
 
missing heart
 
7ados_3ala_alby
 
lord
 
7abiby 7oda
 
mero_angle
 
sadHeart
 
love~knight
 
ورده حمرا
 
THE-KNIGHT
 
المواضيع الأخيرة
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ 19/12/2012, 22:07
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 82 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو اسراء اميزنج فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 6536 مساهمة في هذا المنتدى في 882 موضوع
عدد الزائرين

.: عدد زوار المنتدى من يوم 17/7 :.


شاطر | 
 

 حاجات بتحصل والله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
7abiby 7oda
صاحب مميز
صاحب  مميز
avatar

انثى عدد المساهمات : 763
الاسد الماعز
العمر : 26
المزاج : الحمد لله على كل حال
العمل/الترفيه : بحبه قوى ومفيش ورايا غيره عشان اموت فيه
تاريخ التسجيل : 10/02/2010

مُساهمةموضوع: حاجات بتحصل والله   14/2/2010, 20:33

أولاً/ ليه اذا كانت بطارية الريموت كنترول ضعيفه نضغط بقوووووه على الأزرار ؟؟؟؟
يعني ا يدك بتشحن البطاريه

ثانياً / ليه بنوطي صوت الكاسيت أو الراديو في السيارة اذا اضللنا الطريق؟؟؟
>>يعني كدا بنعرف الطريق ؟

ثالثاً / ليه اذا شفنا على الجدار: احترس من الدهان؟...مانصدق ونجرب بأصابعنا..
>> يعني لازم يحلفو
رابعاً / ليه اذا تأخر الاسانسير نضغط على الزر مية مرة؟؟؟
>>يعني كدا بيحس على دمه وبيفتح

خامسا ً/ ليه لما نشرب البيبسي ونخلصه نهز العلبه؟؟
>>يعني مستحلفين للي بقى

سادساً / ليه لما نكون قاعدين بمكان عام ونسمع رنة مسج ولارنة موبايل على طووووول نبحلق في الشخص
>>ايه يعني حاجه غريبه
اول مره تشوف كده!!

سابعا / ليه واحنا بنشرب بيبسي صاروخ كل شويه نبص علي الازازه نشوفها وصلت لحد فين
>>خايفين لتخلص!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 1020
الميزان الماعز
العمر : 26
المزاج : غاوى حزن وجرح
العمل/الترفيه : مدمن اغانى مصطفى كامل
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   14/2/2010, 23:12

عندك حق زى المثل بيقول لا تبكى على اللبن المثكوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mooa.hooxs.com
7abiby 7oda
صاحب مميز
صاحب  مميز
avatar

انثى عدد المساهمات : 763
الاسد الماعز
العمر : 26
المزاج : الحمد لله على كل حال
العمل/الترفيه : بحبه قوى ومفيش ورايا غيره عشان اموت فيه
تاريخ التسجيل : 10/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   15/2/2010, 13:32

ههههههه
فعلا والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
missing heart
admin
admin
avatar

ذكر عدد المساهمات : 1421
الثور القرد
العمر : 25
المزاج : متقلب
العمل/الترفيه : foot ball
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   15/2/2010, 13:51

ههههههههههه
فعلا بتحصل وبالذات الموبايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mooa.hooxs.com
7abiby 7oda
صاحب مميز
صاحب  مميز
avatar

انثى عدد المساهمات : 763
الاسد الماعز
العمر : 26
المزاج : الحمد لله على كل حال
العمل/الترفيه : بحبه قوى ومفيش ورايا غيره عشان اموت فيه
تاريخ التسجيل : 10/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   17/2/2010, 17:53

هو الموبايل بس
دى فضايح يبنى
ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jab we met
صاحب جديد
صاحب  جديد
avatar

انثى عدد المساهمات : 68
الميزان القرد
العمر : 25
المزاج : اهى يلا عيشه والسلام
العمل/الترفيه : سماع الاغانى الرومانسيه والحزينه
تاريخ التسجيل : 16/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   17/2/2010, 18:03

موضوعك جميل بس فعلا انا اخده بالى من حكاية رنه الرساله دى بتحصل كتير جدا تفتكرى ليه ؟ههههههههههههه Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
missing heart
admin
admin
avatar

ذكر عدد المساهمات : 1421
الثور القرد
العمر : 25
المزاج : متقلب
العمل/الترفيه : foot ball
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   17/2/2010, 22:30

لو حصلت لحد فى الشارع مش هتبصي ابقى اسالى نفسك






انا جتلك هنا لوحدىوحنتلك

وبكرة الوقت يثبتلك بحبك قد اية وبهواك


ماجبتش حـــــــــــــــــــاجة من عندى


دة احساسى فى بعدك روحى بتقاسى


مابرتحش الا وانا ويـــــــــــــــــاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mooa.hooxs.com
ريكسى
صاحب فعال
صاحب فعال


انثى عدد المساهمات : 202
العقرب القرد
العمر : 25
المزاج : شويه كدا وشويه كدا
العمل/الترفيه : بذاكر ليل ونهار بعيد عند ث/ع
تاريخ التسجيل : 16/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   6/3/2010, 07:24

هههههههههه الحمد لله اصل حكايه الموبيل ديه كانت بتحصل معايا كتير فى المترو وكنت بحس انى فيا حاجه غلط وبقت اعمل الموبيل سيلنت كتير وانا خارجه بس كدا امان هرجعه يصوت تانى برحته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mooa.hooxs.com/profile.forum?mode=viewprofile&page_pr
7abiby 7oda
صاحب مميز
صاحب  مميز
avatar

انثى عدد المساهمات : 763
الاسد الماعز
العمر : 26
المزاج : الحمد لله على كل حال
العمل/الترفيه : بحبه قوى ومفيش ورايا غيره عشان اموت فيه
تاريخ التسجيل : 10/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   14/3/2010, 07:20

هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shahrazad
صاحب مالوش فى الحوار
صاحب مالوش فى الحوار
avatar

عدد المساهمات : 8
العقرب الخنزير
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بتحصل والله   26/4/2010, 15:59

اه والله فعلا دى حاجات بتحصل كلها مرسى ليك Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حاجات بتحصل والله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى صحاب بجد :: شويه لعب لصحاب بجد :: انكت والطرائف-
انتقل الى: