منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صحاب بجد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أرجو من السادة الأعضاء الكرام سرعة التوجه إلى منتدانا ونرجع تاني زي الاول وشكرا ...... moga mega
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
رايكم فى استايل وشكل المنتدى
 جامد
 متوسط
 مش كويس
 محتاج تظبيط
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mộġā Mễğă
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Vote_rcapصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Voting_barصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Vote_lcap 
missing heart
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Vote_rcapصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Voting_barصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Vote_lcap 
7ados_3ala_alby
lord
7abiby 7oda
mero_angle
sadHeart
love~knight
ورده حمرا
THE-KNIGHT
المواضيع الأخيرة
» رحلات صيف 2014 مع اميزنج ترافيل
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime6/5/2014, 14:41 من طرف اسراء اميزنج

»  أمــــــيـــــــر الـظـلاآآآمـــ Is back
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime21/9/2011, 19:29 من طرف ورده حمرا

» اقتراح
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime27/8/2011, 09:59 من طرف أمـــيـــر الـظـلاآمـ

» المليون جنيه
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:17 من طرف ورده حمرا

» الجريمه العجيبه
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:13 من طرف ورده حمرا

» عضة كلب
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:11 من طرف ورده حمرا

» فزززززززززززوره
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:07 من طرف ورده حمرا

» انا لسا جديد هنتعرف اروح انام ؟
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:01 من طرف ورده حمرا

» دعاء قولو ااااااااااامين
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime29/5/2011, 08:31 من طرف ورده حمرا

» كلمات فوق المعاني
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime22/5/2011, 12:05 من طرف ورده حمرا

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ 19/12/2012, 22:07
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 82 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو اسراء اميزنج فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 6536 مساهمة في هذا المنتدى في 882 موضوع
عدد الزائرين

.: عدد زوار المنتدى من يوم 17/7 :.

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei

the_ghost
7abiby 7oda
love~knight
missing heart
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

ذكر عدد المساهمات : 1502
الحمل القرد
المزاج : الحمد لله

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime27/2/2010, 23:14

لو قلتلك ارخم واحد في صحابك مين تقولي مين؟
https://mooa.hooxs.com
missing heart
admin
admin
missing heart

ذكر عدد المساهمات : 1421
الثور القرد
المزاج : متقلب
العمل/الترفيه : foot ball

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime27/2/2010, 23:15

لو الزمن فرقنا عن بعض ياترى هتفضل فاكرنى بالخير ولا هتنسانى وتقول ده كلب وراح
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 12:57

لو اتغير ميعاد عبدة البابلي
هتعمل ايه
بدل الاحد والاربع
بقى الاتنين والخميس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههه
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 13:06

انت ليه بتعشق مصطفى كامل كدا وبتسمعه على اساس انك مجروح وانت فى مكان مليون واحد يتمناه ؟؟
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 13:07

ايه اكتر موقف حصلك كنت حاسس انك مش عارف تعمل حاجه خالص
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 13:09

ايه اكتر موقف نفسه يكرر لك او فرصه تانيه تحصل عليها والموقف مع مين وليه نفسك يتكرر
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 13:11

لو انت بتحب واحده وصاحبك بيحب نفس الواحده وهى بتحبك انت تسيبهاله ولا تكلمها انت
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 13:12

ايه الامنيه الى اتمنيتها وماتحققتش وايه الى انت اتمنيته واتحقق وايه اكتر امنيه كان نفسك تحققها واتحققت بس مش عايز تكملها؟؟ انت فاهمنى
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 15:13

لو انت محتاج حاجه ضرورى جدا ومثلا انا محتاج نفس الحاجه بس فى نفس مستواك يعنى نفس الحاجه تديهالى ولا تستخدمها لنفسك
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 15:14

لو انت بتكلم واحده ولما فركشتم واحد صاحبك عايز يكلمها هتعمل ايه
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 15:53

هههه ارخم بقى شويه لو قدامك طبق صيديه وانا اخدت منه معلقه هتعمل ايه
ملحوظه انا لو اخدت المعلقه هاكل الطبق فنا لوا منك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Twisted Evil Razz Razz Razz
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: تم غلق باب الاسئله   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 16:04

لقد تم غلق باب الاسئله وننتظر الاجابه من الحسينى واول حاجه تعملها انك تقسم بالله انك تجاوب حق وانت وضميرك قدام ربنا واى سؤال يسال فى وقت الاجابه من حقك عدم الرد عليه وشكرا مع تحيات اداره المنتدى
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
7ados_3ala_alby

ذكر عدد المساهمات : 1020
الميزان الماعز
المزاج : غاوى حزن وجرح
العمل/الترفيه : مدمن اغانى مصطفى كامل

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime28/2/2010, 19:51

ربنا يستر عليا واولا نبدأ بى اسئلة البراوى ( oalove )

اكتر صاحب قريب منى اوى هما بصراحه اصحابى كلهم بس فى واحد كده اسمه احمد محمد البراوى وانتو طبعا عارفين البراويه وبيقولوله oa فات Embarassed

اولا لما اجى اخطب هخطب واحده انا بحبها وليه علشان قلبى اختارهااااااااااا ومفتكرش انها بتضحك عليا لانها لو ضحكت عليا صدقنى هيا من طريق وانا من طريق وانا من الى شوفته فى الدنيا دى الى يبعنى ابيعه بعد كده على طول

اكتر انسان برتاح وانا بتكلم معاه امى

ااكتر انسان بثق فيه والله كلكم بس انتا اكتر شويه rendeer

فيتو يا رخم دا سؤال يتسأل ماشى طبعا كلكم يعنى انتا ويهم Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

لو الزمن فرقنا طبيعى كلب وراح او ........... وراح geek بهزر طبعا بالخير وانشاء الله عمر الزمن مايفرقناااااااااا

انا بسمع مصطفى كامل لانى بحب الحزن او الاغانى الهادية وخاصة مصطفى كامل وانا فى مكان كويس بس يرده محدش ضامن الظروف الامبراطوريات الكبيره بتنهار فى ثوانى وعلى فكره مليون واحد يتمناه بس عمره ما هيبقى زى

لما قالولى هتعمل عملية فى القلب ومش سهلة بجد مكنش عارف اعمل حاجه خالص بس الحمد ربنا نجانى

اكتر موقف نفسه يتقرر لما كنا فى رحلة دريم بارك لما واحده حرجيتنى ونفسى اكرره علشان اجرب دخله تانية بدل الدخله الهلبة الى عملتها هههههههههه

او انا بحبها وهو بيحبها لازم هيا تختار انما لو هيا بتحبنى انا فا اكيد هكلمها انا لانها بتحبنى

الامنية الى نفسى تتحقق انى يبقالى اخ والامنية الى تمنها واتحققت انى الاقى اصحاب بجد ولقيتهم ودى مش مجامله والله Twisted Evil Twisted Evil

اكتر امنية نفسى احققها واتحققت ومش عاوز اكمل انى اكلم الى بحبها بس مش عاوز اكمل لانى مش شايف لها نهاية هتبقى اخرتهااااااااااااا ايه 99% جرح وفراق و1% اننا نتجوز وانا كده مش عارف من النوع الى بحب احسب كل حاجه قبل ما اعملها

سؤال صعب بجد بس مش عارف وقتها هعمل ايه بس هدهالك

والله لو هيا عاوزه تكلمه براحتها احنا مش خلصت حكاينا يبقى خلاص بس ممكن تكون هيا بتضحك على صاحبك وعاوزه تكلمه علشان تغزنى مثلا

انا مش فاهم السؤال بس انا لو فى صياديه معرفش حد ممكن اكلك انتا وهيا دى زى المخدراااااااااااااات مينفعش ابطلهعا وممكن اديك معلقه شفقه

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

ثانيا انوس ( lover ~ boy )

انا عندى الولد لانكم بتبقم اخدين على بعض اكتر انما صداقة البنت لها حدود مبنفعش تتعداها وبرده فى حاجت مينفعش تتكلم فيها الا مع واد زيك cheers

لا مسامحتش حد قبل كده اذانى من غير سبب Mad

اكتر حاجه بحب اعملها فى حياتى اتمشى مع اصحابى على الكنال فى الهوا بليل واااااو بجد بيبقى روعه

اكتر حاجه عملتها كويسه فى حياتى بتهيألى مفيش

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

ثالثا ميسى (7abiby 7oda )

اعظم جرح دفنته هو وفاة مصطفى واحمد اخواتى

انا مش راضى على نفسى لانى معملتش حاجه تخلينى ارضى عليها

رابعا صلاح (love~ knight)

انا اتأريلت مرتين بس مكنش بحبهم

انا مبحبش الكلة الى انا فيها لانى مبحبش كلية تجاره انا بحب كلية حقوق وكنت عاوز اخشها وبعدين انا مبحبش الرياضه

طبل (the_ghost)

اكتر واحد بحس انه كداب محمد نايس ابو حجازى ههههههههه انما فشار محمود الزاهد واكتر واحده فى حياتى بعد امى اختى الكبيره :
geek:

خامسا ريهام (ريسكى)

الى مش يرفضله طلب ابدا امى طبعا

الانسان الى نفسى اشوفه تانى مفيش بس نفسى اشوف مصطفى كامل او مره على الحقيقه

اما كنت فى رحلة دريم بارك كنت انا واصحابى نفسى نكرر الرحله تانى علشان ابقى مع اصحابى

طبعا امى اول وارده وبعدين حبيبة قلبى ولو فاض ورد همن على العيااااااااااااااال اصحابى هههههههه واديهم الباقى

التعود مش واضحه بس الحب دا اجمل شىء واصعب شىء جميل فى مشاعره الرقيقة الجميله الى بين الاحبه والاصعب وقت الفراق الى كله الم وجرح وفيه حب بيؤدى الى الجنون وفى حب يخلى صاحبه اعظم انسان فى الدنيا بس الى انا واحد من الى بيخافم من الحب

سادسا الموجى (love.o )

اكيد لازم يبقى فى مشاكل مهما كان الحب وبعدين انا مش عاوز اوعدها بحاجه انا مش قدها وانا معنديش انفصام فى الشخصيه

اكيد عاوز اصالح عبدلله حبش اخاصم حد بس مش على حساب كرامتى انا معرفش هو مخاصمنى ليه انا سلمت عليه ممدش ايده ومكلمنيش يبقى انا مالى ومش علشان بنات دا من رأى انما من رأيه دى حاجه ترجعله وبعين انا من امتى بخاصم اصحابى علشان بنات

لا طبعا صحبى وتتحرق البنت الى تفرق بنا بس يبقى صحبى بجد affraid

ارخم واحد فى اصحابى دا اكييييييييييييييييييييييييد (يحيى جمااااال السيد مايلو) بلا منازع دا بقى عدى حدود الزمن خارق فى الرخامه وبيضن لدرجة انك ممكن تبيض وانتا اعد معااااه

لو اتغير ميعاد عبده البابلى لى يوم الاتنين والخميس هعد عند عزب يوم الاتنين والخميس او ممكن اعمل سقاله على البيت بتاعنا واعد استناها وهيا خارجه

اتمنى ردى يكون اعجبكم وشكرا لاسألتكم وانتا يا براوى ها .............. لما تعد على كرسى الاعتراف هانشوف Evil or Very Mad Mad Mad
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

ذكر عدد المساهمات : 793
الميزان القرد
المزاج : ربنا يسهل
العمل/الترفيه : لما اعرف هقولكم

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime2/3/2010, 14:01

شكرا على صدقك يا بو الحسن
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
7ados_3ala_alby

الميزان الماعز

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime2/3/2010, 19:17

العفو يا انوس بس مين قالك انى مش بكذب
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime2/3/2010, 19:24

يا كدااااااااااب يا حسيني
بس اخر سؤال كدبت فيه معتقدش
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/3/2010, 20:33

هههههههههههههههه دانت .................... يالا سيبه ف حاله واواعى تصوتلى فى كرسي الاعتراف
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
7ados_3ala_alby

الميزان الماعز

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime3/3/2010, 20:51

هههههههههههههههه الى ميصوتش للبراوى يارب يجيله وجيعه فى دماغه
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime4/3/2010, 00:13

ياااااااااااااااااااااااااا رب يا ختي يا رب
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime4/3/2010, 00:21

ماشي يا حسينى ربنا يسامحك
الى مش هيصوت لى هديله 20 جنيه
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei - صفحة 2 I_icon_minitime4/3/2010, 00:31

ماشي يا براوي مستني ال20 جنيه

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو love.o
» صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر
» قوانين كرسي الاعتراف
» قصه حب غريبه ومضحكه """""""""" دنا هاكل ضرب""""""""""""""""
» كلمات أغنية "طول عمرنا" - من فيلم "الديلر"