منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صحاب بجد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أرجو من السادة الأعضاء الكرام سرعة التوجه إلى منتدانا ونرجع تاني زي الاول وشكرا ...... moga mega
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
رايكم فى استايل وشكل المنتدى
 جامد
 متوسط
 مش كويس
 محتاج تظبيط
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mộġā Mễğă
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Vote_rcapمش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Voting_barمش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Vote_lcap 
missing heart
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Vote_rcapمش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Voting_barمش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Vote_lcap 
7ados_3ala_alby
lord
7abiby 7oda
mero_angle
sadHeart
love~knight
ورده حمرا
THE-KNIGHT
المواضيع الأخيرة
» رحلات صيف 2014 مع اميزنج ترافيل
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime6/5/2014, 14:41 من طرف اسراء اميزنج

»  أمــــــيـــــــر الـظـلاآآآمـــ Is back
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime21/9/2011, 19:29 من طرف ورده حمرا

» اقتراح
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime27/8/2011, 09:59 من طرف أمـــيـــر الـظـلاآمـ

» المليون جنيه
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2011, 20:17 من طرف ورده حمرا

» الجريمه العجيبه
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2011, 20:13 من طرف ورده حمرا

» عضة كلب
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2011, 20:11 من طرف ورده حمرا

» فزززززززززززوره
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2011, 20:07 من طرف ورده حمرا

» انا لسا جديد هنتعرف اروح انام ؟
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2011, 20:01 من طرف ورده حمرا

» دعاء قولو ااااااااااامين
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime29/5/2011, 08:31 من طرف ورده حمرا

» كلمات فوق المعاني
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime22/5/2011, 12:05 من طرف ورده حمرا

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ 19/12/2012, 22:07
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 82 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو اسراء اميزنج فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 6536 مساهمة في هذا المنتدى في 882 موضوع
عدد الزائرين

.: عدد زوار المنتدى من يوم 17/7 :.

مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::

7ados_3ala_alby
missing heart
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
missing heart
admin
admin
missing heart

ذكر عدد المساهمات : 1421
الثور القرد
المزاج : متقلب
العمل/الترفيه : foot ball

مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Empty
مُساهمةموضوع: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime28/6/2010, 13:26

(البدايه)

عبير : (برومانسيه) شايف النجوم ياحمد مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes55مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes55

احمد: نجوم ايه بس فى غز الظهر دا انا الشمس حرقت افايا مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير: الله ياحمد بص السحابه اللى هناك دى اللى عليها العصافير مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes5

احمد: لا والله ياحبيبتى انا مش شايفها بس شايف دخان عربيات خنقنى
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير: يوووووووه ياحمد خليك رومانسى شويه

احمد: رومانسى ايه بس وانتى مخرجانى فى عز الضهر كده انا الشمس كلت وشى وقالت انا شبعت

عبير : انت مش بتحبنى والا ايه مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: In_love

احمد: ياستى بحبك مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes1

عبير: لاء انت كداب انت مش بتحبنى

احمد: يعنى اولع فى نفسى بجاز عشان

تصدقى انى بحبك مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير : (والدموع على خدها) لا ياحمد انت اتغيرت خالص مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes31

احمد: ياحبيبتى والله بحبك مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Icon26

عبير : لاء ياحمد متصلحش اللى انت عملته

احمد: وهو انا كنت عملت ايه بس

عبير : (تعيط) اهئ اهئ اهئ مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes31

احمد: بتعيطى ليه دلوقت

عبير: احمد طلقنى ياحمد

احمد: هوا احنا لسه اتجوزنا عشان اطلئك مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes41

عبير :يعنى كمان مش عايز تطلقنى

احمد يشد فشعره) يادى الليله السودا انا ايه اللى خرجنى بس مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير : كمان خليتها ليله سودا .. يعنى انا اللى خرجتك غصب عنك

احمد: ياستى مش قصدى. بصى انا مش هرد عليكى عشان مانتخانئش مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير : للدرجادى قرفان منى مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: In_love

احمد: (وشه يحمر من الغيظ) يعنى انتى عايزه تتخانئى وخلاص مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes28

عبير : يعنى انا نكاديه ياحمد

احمد: لاء ......انا

عبير: انت بتاخدنى على اد عقلى

احمد: حقك عليا وادى راسك ابوسها

عبير: ياسلام كده بكل بساطه

فجأه يقف احمد على سور الكوبرى ويرمى نفسه فى الميه
مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes41مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Smailes41

عبير : تفتكر ياحمد انى كده هسامحك مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: Icon9
https://mooa.hooxs.com
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime28/6/2010, 13:29

نسيت اقول انه م ن ق و ل
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
7ados_3ala_alby

ذكر عدد المساهمات : 1020
الميزان الماعز
المزاج : غاوى حزن وجرح
العمل/الترفيه : مدمن اغانى مصطفى كامل

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime28/6/2010, 14:42

هههههههههههههههه موضوع جميييييييييييييل فكرتنى بى واحد كان اسمه العقله تعبان والطيبه
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime29/6/2010, 08:08

ههههههههههههههه عارفه ده
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

ذكر عدد المساهمات : 793
الميزان القرد
المزاج : ربنا يسهل
العمل/الترفيه : لما اعرف هقولكم

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime29/6/2010, 13:01

ههههههههههههه لو البنات بطريقة دى بجد يبقا ربنا ...............
roro
صاحب مالوش فى الحوار
صاحب مالوش فى الحوار

انثى عدد المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2010, 15:33

ليه بس كل ده
دى البنات زى العسل Surprised
love~knight
صاحب برونزى
صاحب  برونزى
love~knight

ذكر عدد المساهمات : 560
السمك القرد
المزاج : مش فارقه معايا
العمل/الترفيه : مصمم ستائر

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2010, 15:40

القرد في عين امه غزال
اوعى يا جماعه تزعلو مني
بس انا بس حبيت ازكركم بالمثل العظيم ده
http://mooa.hooxs.coom
7ados_3ala_alby
مشرف عام
مشرف عام
7ados_3ala_alby

ذكر عدد المساهمات : 1020
الميزان الماعز
المزاج : غاوى حزن وجرح
العمل/الترفيه : مدمن اغانى مصطفى كامل

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2010, 15:43

هو مش كل البنات بس معظمهم انتا شايف التوقيع بتاعى هو دا الكلام
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime3/7/2010, 16:38

اولا شكرا لمروركم جميعا
ثانيا مش كل البنات وحشين بس القليل الى حلوين
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

ذكر عدد المساهمات : 793
الميزان القرد
المزاج : ربنا يسهل
العمل/الترفيه : لما اعرف هقولكم

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime5/7/2010, 14:59

يا بنى خلاصة الكلام زى منتا قلت
حسبنا الله ونعم الوكييييل
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime5/7/2010, 17:46

ههههههه شكرا لمروركم جميعا
ورده حمرا
صاحب برونزى
صاحب  برونزى
ورده حمرا

انثى عدد المساهمات : 543
المزاج : فلة بيضاء

مُساهمةموضوع: رد: مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::   مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات :: I_icon_minitime13/7/2010, 18:00

عمل خير انه رمي نفسه في المية

يا عم دي واحدة نكدية

احسن انه خلص منها

مش لاقى عنوان غير :: حسبنا الله ونعم الوكيل فى البنات ::
صفحة 1 من اصل 1